tjingeling

Jag har en sådan himla tur.Loffe kom hit i söndags och ska stanna några dagar,så skoj vi har.Eller jag har!!!
Och nu börjar det trilla in leksakskataloger i massor.

wow kolla wow är mitt ständiga uttryck!

bäst är ju givetvis.....
 RORY en racerbil.....med vinnande stil

mitt absoluta favoritprogram just nu ,ja thomas tåg är oxå ganska okej.

Det är ju hur mycket bilar,lastbilar och racerbilar som helst jag vill ha.
Är väl det enda jag leker med just nu.

Har önskat mig lite sånt när jag fyller år.Och när tomten kommer och säger ho ho ho......

Ja tomten såg jag på väla förra veckan,lite konstigt det där.Men han var skoj

Linnèa & Eric fyller år denna veckan så vi ska fira dom lite i helgen.Jag tror inte att dom kommer att få några rory bilar iallafall!!
Men lite god tårta blir det nog.

Nu ska Loffe ut på sin kisserunda

tjingeling....

Kommentarer
Postat av: Pia

Grattis på 2 års dagen♥

2009-12-15 @ 14:55:05
URL: http://vitahuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0