nu är jag här igen

Haft ett litet uppehåll med mitt bloggande men nu är jag tillbaka!

Här kommer lite bilder ,så ni ser vad som hänt sedan sist



Vi hade hallowenfest på dagis .Jag var klädd i min nya pyjamas,den lyser när det är mörkt.Lite häftigt!
Linnèa klädde ut sig till häxa.


Farfar var här för ett tag sedan och hälsade på.Det är tre generationer Bergstedt. I vanliga fall på sådana här kort brukar man ju sitta fint uppradade,men detta tyckte jag passade bättre.
Vi satt med varsin dator och surfade lite!
Jag lyssnade givetvis på Larz-Kristerz ,vad dom andra gjorde vet jag inte för jag får inte pilla på deras datorer.


Lite finklädd kan man ju vara några minuter....




Heffaklumpen & jag har lite mys!



Lite tröttsamt ibland då är det gott att somna på soffan



NU ska jag busa lite....

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0