min allra bästa grej....

Ja det är ju Pappa så klart!!!!
Men näst efter pappa så kommer mina BILAR.Jag älskar bilar.

Igår så var vi i Halmstad,firade min kusin Viktor som fyller 7........jag fick en present när vi skulle åka hem.Pappa började nästan gråta!!!!
En eldriven motercyklel.....WOW som jag ska köra!!!!!!
Det var skoj att träffa alla.Mormor ville nog gosa lite men det hade jag inte tid med....var ju TVÅ hundar i huset.Farliga saker,fråga pappa!!
Idag så var jag fortfarande lite förkyld så jag fick följa med pappa på jobbet.Ja egenteligen så var jag ju tvungen att följa med och se så dom sköter sig.
Och dom skötte sig....vi hämtade mamma på jobbet,sedan så har mamma & jag busat hela eftermiddagen.
Mototcyklen är lite farlig......mmmm  men jag tar nya tag imorgon.
Nu hoppas jag att pappa kommer hem snart så vi kan snacka om jobb.Jag är ju lite insatt efter min dag på Midwaggon. Jag har ju till och med en tågtröja på mig!!!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0