hallå i kyrkan..

I dag så var jag inbjuden tillsammans med min familj till kyrkan.För att jag döptes förra året.
Föramlingen här i Viken skulle hedra alla barn och ge dom en bok,den gyllene barnkammarboken.

Sagt och gjort....mamma,pappa & så lilla jag traskade till kyrkan.

WOW dom har många lampor i taket och det ekar superbra när man tjoar HALLÅ !!!
Häftig musik var det oxå jag diggade med lite.....pratade lite gjorde jag oxå.Prästen höjde armen för att välsigna oss.Då gjorde jag samma sak men jag skrek - AKTA !!!!

Jag tror att min mamma & pappa skämdes lite för mig.Men jag kan ju inte hjälpa att jag hade massa att prata om under gudstjänsten.


Nu har jag på allvar börjat på dagis.Det är lite jobbigt det där med att hämta och lämna.Jag blir ju lite ledsen.
Mamma har sagt att det blir bättre......hoppas det.

Ska ju dit imorgonbitti igen ju ....
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0