mera bus på gång

Inatt har jag hållit min mamma vaken.Vi lekte och hade jätteskoj,fast mamma var lite trött.
Men klockan 01.30 så ville även jag sova,sedan vaknade jag pigg och utvilad klockan 5 !!!

Pappa var ledig från jobbet igår ,vi hade en mysdag .Och idag så bara gick han till jobbet igen.....så ledsen jag blev.
Mamma försökte trösta mig men det kom tårar på riktigt .....

Men nu så har vi ätit clementin och lekt med klossarna.Tittat lite på tomten som sjunger och dansar.Den är lite farlig.Fast det kan jag oxå vara.
Mamma sa nyss att jag var trött.....så fel hon har.Jag är inte ett dugg trött.Jag bara vilar mig lite på en gosig kudde på golvet

Nu ska jag hjälpa mamma att tömma diskmaskinen ,det är jag världsbäst på !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0