Pappa har kommit hem

Pappa har kommit hem nu.Han kom hem i torsdagskväll. Jag blev jätteglad ,men sedan så gick han till jobbet i fredags.Så ledsen jag blev!
Men nu idag på morgonen så sa mamma jag var så duktig så.Jag sov till 6.30 !!!
Sedan har pappa och jag busat,lekte lite med bilar
Pappa blev så trött att han fick gå och vila en stund.Dom trodde på fullaste allvar att jag oxå skulle sova....HALLÅ!!!
Sova är trams !!!


Jag har inte tid att sova..Jag har ju precis kommit på hur man klättrar.Och det finns så MYCKET att klättra på.
Himla skoj tycker jag men mamma får nog snart en hjärtinfarkt sa hon innan.
Hon borde prova att klättra så skojsigt.

Idag kommer tomten till Viken.Jag vet inte om jag vågar gå dit och träffa honom......lite farlig är han allt.
Får hjälpa pappa att baka lite istället när han vaknar


(Jag gillar min pappa det kanske syns)


Nu ska jag hjälpa mamma tömma diskmaskinen

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0