I dag bakar vi

Jag behövde aldrig följa med till mammas jobb.Storebror kom hem tidigare från skolan så jag stannade hemma och busade med honom istället!!!
Himla skoj vi hade....synd bara att han skvallrade till mamma att jag slängde krämen i golvet!
Sedan kom pappa hem och då körde vi "killar-kan".Jag sov när mamma kom hem från jobbet.

Idag så sa pappa att jag vaknade 04.27 men det tror jag inte ett dugg på.Man ska ju gå upp på morgonen inte ligga och dra sig.
En ny blöja vad det jag ville ha då ,lite välling och så en massa bus i pappas & mammas säng.
Kan inte förstå att dom var så trötta.Det var ju en ny härlig dag!
Jag vilade mig sedan 10 minuter på min goskudde på golvet.Sedan fullt ös igen .
Mamma undrar vart jag får min energi ifrån!

Mamma & jag bakar bullar idag.Det behövs för vi har några i familjen som gillar bullar.
Undrar om det är mig hon menar?
Vi har precis fixat med degen, nu ska den vila en stund sa mamma så då hinner vi busa lite.
Jag har några blomkrukor kvar som jag inte har smakat på jorden.
Äckligt, men man måste ju smaka ändå...hur ska man annars veta????
Har sedan några sladdar som pappa har dragit lite dåligt som jag ska utforska lite närmare...
Som ni förstår så har jag fullt upp!

Mamma sa att jag skulle SOVA middag idag .....trodde hon ja ,har jag inte ett dugg lust med.Är ju farligt kan ju missa något som händer.
Storebror slutar skolan jättetidigt idag så jag kan ju alltid röja rundor i hans rum.Han har MASSA saker som jag inte får pilla på,men gör ändå
Jag är ju så söt  och liten så han blir inte arg.

nu ska vi snart börja kavla...

tjolahopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0