tjo

Jag var vaken på nyårsnatten.
Vi stod ute i trädgården och tittade på raketer. Mamma,pappa,farfar & jag.
Jag tyckte det var så fint.Sa titta hela tiden.
Jag hade mina hörselkåpor på mig,annars hade jag nog blivit lite rädd för smällarna sa mamma.

Nyårsdagen så jobbade mamma så jag var hemma med pappa & farfar ,vi busade massor.
På kvällen kom Alexander hit.
Så nu har jag en till att busa med.

Igår när vi var ute så var mamma inte riktigt klok.Hon satte på mig VANTAR!! Inte nog med det jag hade fuskrage,mössa,raggsockar & vantar......hallå!!!
Så mycket kläder e så himla farligt tycker jag.Och dom nya vantarna jag har fått ,har jag inte kommit på hur man ska ta av ännu!!

Idag så sov jag till 06,så mamma fick lite sovmorgon.
Men nu är vi uppe och det är fullt ös direkt.Man ska inte vara stilla för då kan man av misstag somna.
Och då missar man någonting tror jag.

Nästa vecka ska jag börja på dagis.Hur skoj ska inte det bli.Dom har ju duplolego där!!
Massa bitar som man kan kasta ut

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra.Pappa och jag ska säkert busa lite när han vaknar.Ska även väcka Oscar sedan......Alexander får minsann gå upp snart.Så jag har någon att leka med.

Lite blandade bilder på söta mig!!



godis e så gott ;)



Lite kaxig

NU ska jag spela lite trummor

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0