Jag är vaken!!

Ja ...jag är vaken! Är pigg som sjutton.....visseligen så hosta jag och har feber det är därför jag är vaknen säger mamma.

Igår så var  vi och firade farfar som fyllde år.Himla skojsigt!
Jag är ju LITE pappasjuk ;)
Är pappa mer än EN meter från mig så skiker jag som värsta alarm.
Mamma sa att jag kan ta jobb som ett alarm......jag kan skrika om inte min pappa är nära mig!!

Men faster & farbror försökt gosa med mig..ja även Magnus.....Men tji fick dom.
Jag ville BARA vara hos pappa.Ja farfar gick ju oxå bra...men han ser ju ut som pappa....!

Mamma har jobbat ikväll jag tror att hon trodde hon skulle få sova inatt....så fel hon hade!
Jag hostar och snorar så sova ska vi inte göra!!
Hon kan gott bara uppe några timmar till....pappa sover som en liten bebis ;)

Bara stora killar som är vakna!!


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0