andra dagen på dagis

Mamma mår inte bra så pappa följde med mig till dagis idag.
Han skötte sig riktigt bra!! ;)

Jag lekte och fortsatte min utforskning av dagis.Imorgon ska jag vara där själv....ska bli så skoj.
När pappa och jag kom hem så var jag ganska så trött så jag vilade mig en stund.Pappa åkte tillbaka till jobbet.
Idag så kommer Linnèa hem.Jag har saknat henne så jag ser fram emot att leka med henne.

Nu i efter middag så ska vi bara stanna inne.Det har snöat lite och just nu blåser det en massa ute.
Mamma mumlade något om att vi ska tvätta.Det är jag ganska så bra på......lägga i saker i tvärrmaskinen är ju inte så svårt.Lite bilar,några klossar......fast mamma säger att jag inte ska hjälpa till.Det är likadant med diskmaskinen.Inte får jag hjälpa till där heller.Inget skoj får man ha!!!


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0