Min helg

 I fredags kom pappa hem.Så skoj det var.
Jag vaknade när han kom,sedan var jag ju tvungen att vara vaken och gosa lite.

Lördagen var vikt åt att fixa på dagis.Det kom ny sand i sandlådan,ganska god.Provsmakade lite.
Efteråt gick vi hem och drog upp blommor och gräs i trädgården.
Härligt att vara ute-


i dag så åkte nea hem......saknar henne redan.Hon har varit här hela veckan.


Maten blir så mycket godare om man äter lite med fingrarna och vissa andra delar av kroppen!!!

Och så ikväll så hände det något hemskt.Pappa åkte iväg IGEN
Mamma sa att han kommer hem när jag sover på onsdag.......men jag vill ju att pappa ska vara hemma nu och leka med mig.

Eller leka och leka mamma säger att jag ska gå och sova bäst att lyda.

tjing   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0