Jag saknar min pappa

Ja det gör jag.
Jag har pratat med han via mammas dator.Det är jättekonstigt att pappa är i datan.
Han ska ju vara här hemma hos mig & leka.
Men det är samtidigt skoj.Tänk man kan se när pappa vinkar till mig.Jag blir jätteglad då.

Mamma blir mindre glad när ska pilla på allt som finns på databordet.
Men det är bara att gilla läget mamma!!!
Jag ska ju snacka med MIN pappa.

idag så hade vi lite sovmorgon,sov till lite över 7.Jättehärligt
Sedan så pratade vi med pappa lite.Fixade lite......sedan var det dax att gå ut en runda.
Vi var på mamma's jobb & hälsade på lite.Tänk så söt jag är!!!!
MIn fanclub var så glada att se mig.Och tänk så stor jag är & vad jag är lik min pappa.
Berätta något jag inte vet ;)

Vi gick en runda i byn mamma & jag.Var ju så himla soligt ute.
Hem & käkade lite lunch sov en stund.
Sedan lekte vi lite......mamma är inte så bra på att leka med bilar.Men jag får väl lära henne.
Pratade en stund med pappa innan vi åt middag.
Prästen i Viken kom förbi & lämnade en dopväska till mig.Med lite saker i som ska fyllas på allt eftersom åren går.
DEn var jätte fin men hon var lite farlig......
Vi fick inbjudan att komma & leka på kyrkis på måndag mellan 9-11 ,men då jobbar mamma.Så vi kan inte gå.

Sedan så fick jag pyjamas & välling......natti natt var det.
Tur att man har sin heffaklump annars vet jag inte hur det hade gått!!!
Ska upp tidigt imorgon & gå på dagis.Vi ska ha knytte imorgon .SKOJ!!!

På lördag kommer min pappa hem.Och på fredag kommer Linnèa hem.
Ska bli en mysig helg.




( liten bild när jag äter semla SJÄLV )

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0