Imorgon kommer pappa hem!!!

Då ska jag visa honom att jag kan klättra upp i soffan själv.



Snart klar....



lätt som en plätt.....



Vi ska gå ut ,då blir jag så glad.





Det är så härligt att springa själv,och slippa sitta i vagnen.



Linnèa & jag busar lite i det härliga vårvädret.



Efter all lek & promenerande så måste man ha lite vätskepaus.



Jag fick inte följa med Linnèa ner & känna på vattnet.Mamma tyckte inte det var någon bra ide.



Hemma igen efter vår promenad & inhandling av mat. Så åt vi lunch.Sedan var det dax för heffaklumpen & mig att sova lite middag.
Och imorgon KOMMER MIN PAPPA HEM wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0