Blandat

I påskas så var farfar hos oss.Mamma jobbade på påskafton men när hon slutade och vi hade ätit så åkte vi till
hembygdsparken i Ängelholm ( det är gratis entre)
Tittade lite på dom få djuren som var framme



Jag gillade getterna...skojiga saker dom där.Och dom rör på sig!!!



Tur att det är staket emellan för dom kan ju vara farliga.....



Pappa kollade oxå in getterna. Undrar om han oxå är lite rädd för dom ?



Var ju tvungen att spana in hjortarna



Provkörde bilen på lekplatsen



Pappa puttade JÄTTEHÖG fart på gungan.Som jag skrek



Allra roligast var denna lekstuga med en liten "trappa" som jag klev upp och ner på hur länge som helst.
En sådan skulle man ha hemma.



Pappa gillade oxå lekstugan ,här leker han tittut



delar av lekplatsen......men den intresserade inte mig

I måndags så åkte pappa iväg.         IGEN !!!!!

Men tur att mormor & Alva kom,så hon kunde passa mig & Nea när mamma jobbar.
Och som vanligt är jag såååå snäll sååååååå.

Och på fredag kommer pappa hem igen.På lördag ska vi på fixardag på dagis det blir nästan som killarkan tror jag

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0