så söt jag är...


Det säger iallafall alla tanterna på mammas jobb.Dom tyckte att jag var det sötaste som finns....min egen fanclub!
Jag hade jätteskoj igår på mammas jobb,fick många kramar och en hel del pepparkakor.Kröp omkring i deras stora matsal.Och varje gång jag reste mig upp var det några som applåderade.....tänk så duktig jag är!!!

Pappa kom och hämtade mig och vi åkte hem och hade "killar-kan"
Och klockan 5 imorse ville jag gå upp...det ville INTE mina föräldrar,mamma gav mig välling och trodde att jag skulle somna om!!
Så fel hon hade ;-)

Lika bra att gå upp tidigt så man kan ta en tupplur på förmiddagen,det är ganska skönt ibland.
I dag kommer min storasyster hem,det ska bli skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0