vi ska till dagis idag

Jag vaknade pigg och utvilad väldigt tidigt som vanligt.
Busade rundor med mamma.....sedan så tyckte hon att jag skulle vila lite så jag är pigg när vi ska gå till dagis.
Hmmm det är ju inget skoj att sova.
Och så kommer pappa snart hem.Han ska följa med till dagis och leka.
Få se om det är skoj det här med dagis....är inte riktigt säker på vad det är för konstigt.
Men det är så mycket konstigt som händer ibland.

Jag stod innan vid dörren och ropade på pappa men han kommer inte ännu sa mamma.Så då ropade jag lite på henne.Gick några steg så hon blev glad.

Men jag får väl ta och gosa lite på kudden iallafall.....måste ju ha krafter så jag kan charma alla på mammas jobb ikväll

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0