1 år idag

Hipp hurra jag fyller 1 år idag!!



skoj det här med papper....





Jag älskar ju klossar i alla former.....pappa bygger torn och jag river dom!!
Jag fick lite pussel oxå.....ska fundera ut vad man ska göra med dom! I fredagskväll så fick jag en traktor med släp
så skoj,fast mamma envisas med att gubben ska sitta inne i traktorn......så FEL.Han ska ligga utanför så det så!!!

Igår var vi på pappas jobb och hälsade på.Linnèa tog en himla många kort.Dom ligger på hennes blogg.....men ett på mig hamnade här


Nu är det dax för lite födelsedagsfrukost.Mamma har lovat att hon ska baka en tårta till mig idag som jag ska få äta helt själv.....WOW
Hon vet inte vad hon lovar ;)

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0