Hej.



Vet ni vad? Jag ska bli storebror snart, det är jättenära nu. Mamma och pappa har lämnat mig hos Pia ja ni vet min faster som är så sträng...jag får typ inte göra nånting...jag får inte ha fötterna på bordet när vi äter, jag får inte äta med händerna, jag får inte springa när jag äter godis, jag får inte säga fula ord men det gör inte så mycket eftersom jag inte pratar så mycket än men idag har jag lärt mig att säga studsmatta och det är ett jättesvårt och låååångt ord bara så ni vet.



Faster tycker inte om att jag är natt och morgon pigg, hon säger alltid till mig att jag ska sova länge på morgonen och att jag inte ska vara uppe på natten så det är väl bara att lyda antar jag. Hon vet precis hur hon ska trötta ut mig oxå, nu har de visst gått och köpt sig en studsmatta och idag fick jag prova den. Det var så kul och jag skrattade hela tiden. Jag erkänner att det var lite läskigt i början men när jag väl hade börjat att studsa då ville jag aldrig sluta. När vi skulle gå in så sa jag nej hela tiden...hihihi...jag är så busig...I morgon ska jag studsa igen...dong dong dong.  



   

Kommentarer
Postat av: Pappa & Mamma

Det ser skoj ut att hoppa studsmatta!!

Och nu kommer nog "Labisen" snart.

Vi saknar dig



puss & kram

2010-05-08 @ 11:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0