Behöver du renoveringshjälp?

Då kan du anlita MIG!
Jag är så duktig på att hjälpa till......vissa saker är ju väldigt viktiga.Som att man doppar penslen OFTA när man målar.



Det blev så himla bra när jag tog tag i situationen och hjälpte pappa.Utan min hjälp vet man inte hur det hade gått ;) !
Sedan så ville jag visseligen måla lite där pappa redan hade målat i en annan färg....men det får han leva med.Jag har oxå egna inredningsförslag



Igår så slutade pappa jobbet tidigt och följde med mig till tandläkaren.Det gick bra jag hade alla tänder som jag skulle ha.Jag fick en ny tandborste och tandkräm,samt en häftig t-shirt.

Idag så blåser det jättemycket så mamma sa att går jag ut blåser jag iväg!

Så jag ska kolla lite på byggare bob och få lite insperation ....så jag kan hjälpa pappa ikväll.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0