Här har ni mig igen

Var ju ett bra tag sedan jag bloggade......men har inte haft tid!!!

Lovade ju att lägga upp bilder från malmöfestivalen när jag var och tittade på mina idoler,Larz-Kristerz......så himla bra dom är!!!



Vi fick först vänta lite på pappa som jobbade......och kan ni tänka er först kom
det en grön BUSS.Det var WOW kolla!!

Sedan var min lycka total för det kom en GUL BUSS!!!



Efter det kom pappa.Jag visste inte då vad jag skulle och vilka jag skulle få se.Så jag tog en liten tupplur i bilen.

Men väl därnere så var det mycket wow....jag fick ju ha mina öronkåpor på mig





Mina stora idoler.Tänk att dom inte bara finns i pappas dator......lite knepigt är det allt.

lägger in fler bilder snart

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0