En NY Heffaklump



Jag är är stort behov av en ny gosegris...alltså en ny heffaklump,men det  förstod ni ju !!
Det är ju så att min älskade farfar & farmor köpte en heffaklump till mig till min första jul.Och jag ÄLSKAR denna "heffa", och mamma & pappa letar hysteriskt efter en ny för jag sliter ut den .Håret är nästan av!
Och dom har letat i hela Helsingborgsområdet efter en ny...men utan någon stärre lycka.Panik för dom...jag kan skrika om jag inte får min Heffa
Dom hittade en i Linköping när dom var där och nu ångrar dom sig att dom inte köpte den.HAHAHAHAHA

Så OM någon skulle hitta en underbar HEFFAKLUMP så köp den.....pappa & mamma får betala.För utan en Heffa kan man ju inte leva.


Just nu så ska jag & Heffa sova en stund innan det är dax för dagis

tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Ylva Bergstedt

Har köpt den sista Heffaklumpen i Sollefteå.

Bor ni på Kaprifolvägen i Viken?

Hälsningar Ylva

2009-06-09 @ 22:02:26
Postat av: Nettan

ja nr 11 :)

2009-06-10 @ 10:50:48
URL: http://tokigafamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0