Stackars mig

Idag så var vi hemma från dagis för att jag är superförkyld & har ögoninflammation.
Vi hade en tid med Lotta på bvc......och när vi traskar dit så fastnar jag med min lilla fot i en håla och ramlar.
Efter det vill jag inte stödja på mitt högra ben.

Mamma & pappa åker in med mig till sjukhuset och där klämmer dom & trycker på mitt ben......inget skoj alls
Vi röntgar benen,,,,,JA bägge två!!!!!
Hujedamig som jag skrek!
Mamma trodde dom höll på att göra mig illa som jag skrek.Men dom höll ju fast mig!!
Det var inga benbrott,antagligen bara en stukning
Men det gör ont det oxå!

NU ikväll så var det ganska ok.......lite panik,inte den rätta heffaklumpen.
Mamma är HELTOKIG och tvättade min HEFFA ,tur att jag har gammelfaster Ylvas heffa att gosa med

Mamma har lovat lägga upp bilder från när jag badade i havet för första gången....men det blir nog imorgon

tjingeling tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0