vaken igen

Mamma och jag sitter här igen.Alla andra sover och ute ösregnar det.Låter lite farligt men mamma sa jag inte behövde vara rädd.
Vi är jätteförkylda mamma och jag.Men det är mest synd om mig för jag har feber oxå.
Det är inget skoj alls.Det gör ont i halsen när man hostar.Näsan rinner....mat vill jag inte ha.

Ska få lite honungsvatten av mamma snart så lenar det i min hals.

Och snart ska vi väcka pappa och Oscar.JIPPI!!! Ja inte ska dom ligga och sova när vi är vakna.Vi kan ju leka lite iallafall.Jag kan ju ligga på madrassen och köra lite med bilarna.



Denna bilden tog mamma när jag gosade med farfars matta.....den är ju bara så super mysig.
Som en stor nalle ungefär.

dax för lite honungsvatten

tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0