Nu är det klippt!!!!

Igår så kom faster Pia,Magnus och mina kusiner hit.
Så skoj!

Jag skrek inte lika mycket denna gången. Dom började att prata om mina söta babylockar.......sagt och gjort jag hamnade i stolen.

Ganska skoj jag fick ju sitta lite halvnaken....sedan så blötte Pia mitt hår.




Ja mamma hade ingen vanlig kam hemma.Så vi fick låna Linnèas dockkam.....



Mina lockar dom föll.....jag satt ganska still.Magnus fick hålla mitt huvud lite.......ja sedan så tröttnade jag lite på dom.

Jag ser nu SÅÅÅ mycket äldre tyckte mamma.Är ingen liten bebis längre.
Jag är en stor kille!!!!

Pia klippte mig så jättefint.....tack!

Idag så mamma varit ledig så vi har bara gosat & myst.....men nu ska vi visst tömma diskmaskinen och börja laga lite mat till pappa

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0