Min sandlåda

I går på förmiddagen så fick vi besök.
Det var Pia & Magnus,Benjamin & Oliver som kom.....så himla skoj!

Jag och mamma åkte med Pia och kusinerna till Väla.Vad pappa och Magnus gjorde vet jag inte helt säkert.
Men när vi kom hem från väla så stod det en sandlåda i trädgården.Bara så där!!!


Så glad jag var.
Och så blev det dax att jobba lite.Det skulle fixas två grindar.Det var ju tur att jag kom hem och tog tag i situationen....




Jag är sååååå bra på det här med att bygga ....tror jag!!!

Och i dag så fixade först mamma en LITEN spann med sand när vi var ute och gick.....men HALLÅ
Jag vill ju ha mer sand så man kan leka.Tur att man har en storebror.
Oscar tog tag i det hela och fixade sand så jag åtminstone kunde leka lite.....eller ja mycket
Så skoj



Super tack till Magnus som kom och hjälpte pappa att bygga min sandlåda.Och grindarna så att jag itne kan rymma ;)

Det har varit skoj att ha kusinerna här i helgen.Dom är så snälla mot mig

Nu ska jag duscha bort all sand sedan dax och sova.Är ju dagis imorgonbitti tidigt

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0