AC/DC släng er i väggen....

Igår så plockade mina föräldrar fram "helvetes gitarren". Kan ju säga direkt att jag är en naturbegåvning!!!
Världsbäst direkt alltså.
Mamma sa hon inte gillade musiken men det bryr jag mig inte ett dugg om



Och sedan så tyckte mamma vi skulle försöka få till ett bra julkort......jag var inte direkt samarbetsvillig kan jag erkänna.


Men mamma sa att jag var det sötaste som fanns ändå.

Idag har jag varit hos tandläkaren.Och jag bet inte en enda gång!!
Fick en ny tandborste som belöning.Sedan på bussen in till stan så blev det lite jobbigt så jag tog en liten tupplur
I eftermiddag ska jag följa med mamma till jobbet.Ska bli skoj att få röja lite där....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0