wow

Nu änteligen kommer korten som mamma lovade att lägga upp!!

Först börjar vi med min födelsedagstårta


Den var ju supergod....alltid lika gott med choklad ju





självklart så fick jag bada efteråt av någon konstig anledning


Igårkväll så kom det en massa folk hit med paket......många pussar fick jag .
Fick jättefina bilar av faster och av farfar fick jag kläder.....mamma sa jag kunde ha dom på julafton.
Av min gudfader så fick jag TRUMMOR .....WOW



Jag har sagt det innan och jag säger det igen.......AC/DC släng er i väggen!!!!!



Imorse så väckte jag mamma med ett trumsolo.......så fint jag kan spela.....

Pappa har varit iväg & köpt en julgran som vi ska klä idag.Men först ska jag vila mig en liten stund.Jobbigt det här med att spela

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0