har varit på vift

Idag så vaknade jag tidigare än f*n själv sa mamma.....men det var ju bara hon & jag vakna!!!
Vi busade lite i pappas säng...mamma kittlade mig så jag tjöt av skratt.

Sedan så väckte vi resten av huset.Vi skulle ju följa med mormor hem en runda.Och när mamma satte mig i vagnen så satte hon på regnskyddet.Det ösregnade ute.Men jag ville inte ha det på.Man kan ju inte se ut då jue !!!!

Jag somnade en liten runda på bussen (sånt som händer).På tåget så åt vi lite frukost det var roligt att få kasta lite smulor lite överallt.
När vi hade hjälpt mormor hem så skulle vi åka hem till skåneland igen.
Jag var ganska trött då och det fanns folk på tåget som pratade väldigt högt.Men jag kan skrika väldigt högt oxå så det så!!!!!!
Men nu har jag tagit fram lite leksaker .Ska leka en stund innan jag vilar mig .
Mamma har lovat att jag ska få bada idag oxå för jag tycker det är så skoj.Och då är det bäst att man är utvilad

Mamma tog lite kort idag på resan .Dom skulle vi fixa till ikväll lovade hon ....
Hoppas min pappa kommer hem snart så vi kan bygga lite klossar.



Kommentarer
Postat av: pappa

jag längtar efter dej med min stora kille,hoppas du är snäll mot mamma.för hon vill bara väll.

2008-12-02 @ 16:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0